close

The meaning of the name Emily is To Strive Or Excel Or Rival
Emily這個英文名字的意思是努力或勝過或競爭!!

The origin of the name Emily is English
起源於: 英國

Alternate spellings: Emilee, Emmalie, Emely
別的拼法

Notes: English form of the Latin name Aemilia. From the same root as the name Amelia. Emily Procter, actress. Emily Dickinson, poet.

http://www.babynames.com/index.php


這是我在暮光台灣後援會論壇上找到的一個網址~~
可以查查你英文名字的意思~~
呵呵!!
看看我的名字的意思~~
是要我每天都努力去跟別人競爭要勝過別人嗎??
這樣我會很累耶!!
雖然說我很喜歡這個名字~~
但我不想活的這麼辛苦啦!!
^^

昨天已經收到亞馬遜從美國寄來的書籍嘍!!
電影幕後花絮跟導演手札做得還蠻不錯的說!!
還沒時間細看~~
有心得會再放上來!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    微笑魚兒 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()